Jan van Wijk

E-mail: janvanwijk@vvd-bergenopzoom.nl

Over Jan van Wijk

Jan van Wijk (1950) is voorzitter van VVD Scheldebrug, het samenwerkingsverband tussen de voormalige VVD-afdelingen Bergen op Zoom, Steenbergen en Tholen. Hiervoor was hij voorzitter van de VVD Bergen op Zoom.

Jan van Wijk is, als geboren en getogen Bergenaar, bestuurlijk actief in tal van organisaties, zo is hij ook voorzitter van de Herderstocht Bergen op Zoom en het Sint-Nicolaasgenootschap Nederland. Verder bekleedt hij bestuursfuncties bij onder meer de Sportverkiezingen Bergen op Zoom, Maria Ommegang, Lievevrouweparochie en de Stichting Bevrijding Brabantse Wal. Daarnaast is hij auteur van publicaties voor het hoger onderwijs en schrijft hij columns en boeken over belevenissen. Tot zijn pensionering was hij directeur bij Avans Hogeschool.