vvd.nlword lidcontact

Bergen op Zoom
Halsteren Lepelstraat

• Lid worden?

De VVD biedt vele mogelijkheden om mee te denken en uw stem te laten klinken op plaatselijk, provinciaal en landelijk gebied.

Bent u geïnteresseerd in de VVD en wilt u vrijblijvend van gedachten wisselen? Neem dan contact op met het afdelingsbestuur of via
    lidworden@vvd-bergenopzoom.nl

VVD-lid worden iets voor jou? Probeer nu voor slechts 25 euro

door René Hagenaars, zondag 25 juni 2017
mark rutte campagne
Voor slechts € 25,- één jaar lang lid zijn van de VVD? Het kan nu met het nieuwe VVD-introductielidmaatschap. Zo maak je kennis met de VVD en leer je of het lidmaatschap ook iets voor jou is. Het lidmaatschap stopt automatisch op 1 juni 2018, je zit nergens aan vast. Je bepaalt zelf of je daarna lid wilt blijven.

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor onze partij en ons land. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Een Nederland waarin mensen hun eigen leven in vrijheid en in veiligheid kunnen inrichten. Een Nederland waarin we de vrijheid van anderen respecteren, omzien naar elkaar en de helpende hand uitsteken naar mensen die dat werkelijk nodig hebben. Een Nederland waar hard werken en ondernemerschap worden beloond en criminaliteit en fraude bestraft.

Uiteraard krijg je ook wat terug voor je lidmaatschap. VVD-introductieleden:
  • zijn volwaardig lid van de VVD en hebben toegang tot exclusieve VVD-evenementen.
  • vergroten hun netwerk, ontmoeten gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst.
  • kunnen zich ontwikkelen door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.
  • ontvangen 8 keer per jaar gratis het ledenmagazine Liber.
  • kunnen gratis lid worden van thematische netwerken, actief meedenken over belangrijke thema’s en zo bijdragen aan een beter Nederland.
  • worden automatisch lid van het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar ze wonen. Dit netwerk organiseert activiteiten en ook op lokaal niveau praat jij mee.
  • kunnen hun stem laten horen, de koers bepalen en meebeslissen over verkiezingsprogramma’s en kandidatenlijsten (let op: stemrecht pas na 6 maanden lidmaatschap).

Lid worden kan op www.mijnvvd.nl/wordlid