De lokale VVD presenteert verkiezingsprogramma

door Barry Jacobs, vrijdag 19 januari 2018
barry presenteert verkiezingsprogramma
Op vrijdag 19 januari heeft VVD-lijsttrekker Barry Jacobs met trots ons verkiezingsprogramma gepresenteerd. U kunt het verkiezingsprogramma online lezen via de weblink www.vvd-bergenopzoom.nl/vp2018aandeslag

Het is onze ambitie om te groeien naar 70.000 inwoners. Door de vergrijzing slaat, als we nu niets doen, de krimp snel toe. VVD’ers staan positief in het leven en kijken vooruit. We geloven erin dat wanneer we verder bouwen aan onze aangename, leefbare en betaalbare gemeente, we meer bedrijven en nieuwe inwoners zullen aantrekken. We vinden het belangrijk dat je in Bergen op Zoom veilig kunt opgroeien en dat je alle kansen krijgt om jezelf te ontwikkelen en je toekomst op te bouwen.

We willen dat ondernemers zich in onze gemeente welkom (blijven) voelen, alleen zo behouden we een voldoende en divers aanbod van werkgelegenheid. We zetten bewust in op duurzaam- heid en zien dit als een nieuwe economische kans. Wat de VVD betreft heeft niet alleen de jeugd de toekomst, maar hebben we in het bijzonder ook aandacht voor het groeiend aantal oudere inwoners. Iedereen krijgt de zorg en ondersteuning die nodig is, maar we kijken ook naar wat mensen nog wèl zelf kunnen. Door te groeien naar 70.000 inwoners blijven we een aantrekkelijke gemeente voor bedrijven en houden we scholen, winkels en andere voorzieningen in stand.

Bij ons op de lijst staan geen klagers, maar doeners. Gemotiveerde mensen die - net als jij en ik - in onze gemeente wonen en aan de slag willen in de gemeenteraad om de punten uit het verkiezingsprogramma dat voor je ligt te realiseren. De lokale VVD Bergen op Zoom, Halsteren en Lepelstraat, heeft een netwerk van jouw straat tot aan het torentje in Den Haag. Dit stelt ons in staat om ècht het verschil te maken en op te komen voor

jouw belangen. Geef ons het vertrouwen en stem VVD, zodat wij voor jou
aan de slag kunnen gaan!

Barry Jacobs