Rafael Fructuoso vd Veen

Over Rafael Fructuoso vd Veen

Rafael Fructuoso van der Veen (1973) was voorheen penningmeester voor de VVD, afdeling Bergen op Zoom. En daarvoor penningmeester voor de VVD, afdeling Tholen.
Nu is hij tweede secretaris van VVD-Scheldebrug. En maakt hij deel uit van het kandidaat stellend bestuur voor de Gemeenteraadsverkiezingen.

Rafael is zelfstandige met de aandachtsgebieden audit, business en financial control, compliance met name in het MKB en de financiële sector. Verder heeft hij trainingen verzorgd voor het Nederlands Compliance Instituut en les gegeven op de Avans Hogeschool, richting accountancy. Daarnaast heeft hij een post HBO ontwikkeld i.s.m. Avans+ op het gebied van de nieuwe privacywetgeving (AVG). Tevens is hij secretaris bij tafeltennisvereniging TTV Het Markiezaat.