Ad Coppens en Joost Pals opnieuw beëidigd

door Jan van Wijk, maandag 28 april 2014
In de nieuwe raadsperiode 2014-2018 is andermaal Ad Coppens de VVD-wethouder in het College van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Bergen op Zoom. Opnieuw heeft Ad Coppens een belangrijke en zware portefeuille met onder andere financiën. Het wordt voor Ad Coppens ook in deze periode een grote uitdaging het huishoudboekje van de gemeente op orde te houden. Gezien de rijke ervaring van Ad Coppens is hem dit wel toevertrouwd.

Door de stap van Ad Coppens van raadslid naar wethouder neemt Joost Pals weer zitting in de VVD-fractie van de gemeenteraad. Joost Pals blaakt van ambitie om in de nieuwe raadsperiode het VVD-geluid weer duidelijk te laten horen. Hij doet dit met name bij allerlei zaken die op het terrein van financiën en veiligheid liggen. Door de beëdiging van Joost Pals is de VVD-raadsfractie weer met vijf raadsleden op volle sterkte. Naast fractievoorzitter Gertjan Huismans, zijn de leden van de VVD-raadsfractie Barry Jacobs, Joost Pals, Rian Govers en Maarten Velthoen.

Ik wens Ad, Gertjan, Barry, Joost, Rian en Maarten heel veel succes met de lokaal sterke VVD in onze gemeente!

Jan van Wijk,
Voorzitter VVD Bergen op Zoom, Halsteren en Lepelstraat