Werkbezoek nieuwe locatie TanteLouise

door Maarten van 't Hof, zaterdag 10 november 2018
Woensdag 7 november bracht een delegatie van de VVD-fractie een bezoek aan een nieuwe locatie van TanteLouise om zich verder te informeren over innovatie rondom zorghuisvesting.

De fractieleden Rian Govers, Maarten van 't Hof, Tom Cats, Marion van Laarhoven en Jim Bernaards stelden zich op de hoogte van de nieuwe locatie van TanteLouise in Steenbergen. Wij wilden ons om verschillende redenen op de hoogte stellen van deze nieuwe locatie. Niet alleen is TanteLouise een grote werkgever in de gemeente Bergen op Zoom, ze leveren ook een essentiële bijdrage aan de zorg voor mensen met een beperking.

De delegatie was onder de indruk van de concepten, het gebouw en de ruimte die zorgbehoevenden hier kunnen krijgen.
Voor ons was ook belangrijk om te zien welke uitgangspunten aan de basis van de nieuwe ontwikkelingen bij het Katrientje zullen worden toegepast.

TanteLouise is in Nederland leidend in innovatie en toepassing van moderne technieken. Door het toepassen van slimme technieken kan een maximale zorg worden gegeven met relatief lage kosten.
Daarnaast is het een super energiezuinig gebouw geworden door toepassing van allerlei technieken.

Kortom wij kijken met vertrouwen en vol belangstelling uit naar de verdere ontwikkelingen.